Fzehra123 Bahcelıevler medipol hastanesi asiye uzuna gıdıyrm sorum şu eşimin doguma sezeryana gırmesını ıstıyorm o hastanede dogum yapan esı yanında olan varmı
yeschef-13 Fzehra123 mediool hastanesinde 2 tane sez. doğuma girdim fotoğrafçı olarak ikiside eşli doğumdu
yeschef-13 Fzehra123 ameliyathane nin sorumlusu anestezi doktoru oluyor siz kd doktorunuza bildiriyorsunuz o anestezi doktorundan onay oluyor zaten baş kısmınızda taburede oturuyor bir yere dokunmadan etmeden
yeschef-13 CereenCkr normal doğumda zaten kd doktorunuz karar veriyor hastaneye göre değişiyor yine benim normal doğum olacak inşallah eşimde girecek bizim hastane ve doktor için sorun değil mesela
CereenCkr yeschef-13 Acıbademe gidene kadar yolda doğurur gibi düşünüyorum evimizin konumuna yakın hiç Acıbadem yok 😒
yeschef-13 CereenCkr hahah özel hastalerin neredeyse hepsi sokuyor babayı doğuma zaten acıbadem sırf bunun için mecbur değil
CereenCkr yeschef-13 😅 anladım çok teşekkür ederim 🤩 inşallah bende evime yakın olanlardan bakar bulurum 😅 gerçi kocam çokta girer gibi değilde belki fikri değişir 😅😂