melikets33 bende bu durumda çok kararsız kaldım uzunca bir süre düşündüm 25+1 deyim hatta. Ani bir kararla hafta sonu eşimle alıp geleceğiz 😂 aslında şu şekilde anne yanı beşiğim var beyaz ahşap, hediye geldi. Bende büyüdükçe yatabileceği bir karyola, dolap ve şifonyer arıyordum. Mağazalara gittik internete baktık ya çok pahalı ya çok bekletiyorlar güven sağlamıyor. Biz bedava denecek bir miktara ikinci el alıyoruz. Çilek mobilyanın, çok beğendik neredeyse sıfır güzelce temizleyince sıfır gibi durur modelini atayım isterseniz ismini ben bayıldım. Kız erkek ikisine de uyacak cinsten. Beşiği korunaklı büyüyüp tek kişilik yanı korumalı yatağa dönebiliyor vs…