Eşim o vakit izin alabildi sadece doktora sordum sıkıntı yok dedi bilmiyorum. Zorun da olduğum için gidiyorum yoksa ucak olsaydı iyiydi uçak içinde doktor belirsiz konuşuyor yok o hafta gel bakalım öyle git gibisinden bilet yanıcak alsam izin vermese o yüzden araba ile gitmeyi düşünüyorum