Seymaaydn Kızlar 37+2 deyim bebeğimin hareketlerini sabahtan beri hissedemiyorum hissettiysem de çok az normal mi endişeleniyorum
Churcill Seymaaydn tatlı bişeyler yiyip dinlediniz mi hiç hissetmemekten iyi tabi ama azalması da iyi değil. Sona yaklaşmışsınız artık çünkü
Ecemnm Seymaaydn bende 37 haftalık ve aynı durumu yaşıyoruz üç gün önce iyiydi ve muayene de oldum sıkıntı yoktu sonra birden azaldi
MadameNoire Seymaaydn az da olsa hissediyorum diyorsun aslında zamanin da yaklaşmış git için rahat etsin bi nst çekilir kilosu iyiyse ciğerleri gelişmiş ise doğuma bile alsalar Allahin izniyle sorun olmaz
2cucukannesi Sonlara dogru yeri sıkıştığı için hareketi azalir demisti doktor ve artik 37 olmussun canım 37 den sonra dogumlari normal sayiyolarmis bende erken saniyodum