Arkadaslar herkese merhabalar,
Benim 5 yasinda kızım var 5 sene önce eski hastanede yaptım doğumumu memnunda kaldım tek sorun tek basinasiniz telefon vs alinmiyor ciktiginizda bi afalliyosunuz haberlesmek amacli falan.
Son zamanlarda dogum yapan varmi normal doğum. Hani yeni hastanede işleyiş nasil aynı mı nasıl geçti dogumlariniz bilgi verebilirseniz cok sevinirim