Sarımsak antibiyotik yerine geçer ilaç yerine tüketmek çok faydalı ama şöyle bişey var 1 diş yemekten tabiki bişey olmaz ama fazlası ilk aylarda düştüğü tetikleyebilir diye İnternette okumuştum tabi doğruluğu ne kadardır bilinmez doktora sormak lazım ama net olan bişey var sarımsak tansiyonu düşürür baş dönmesi bulantı yapabilir hatta geçenlerde birisi farkında olmadan yemekte çok sarımsak yedim başım dönüyo midem bulanıyo falan yazmıştı muhtemelen tansiyonu düşmüştü eğer size iyi geliyosa ya da yapmak istiyorsanız eşe dosta değil doktora sorun derim