Tam 37+4 olduk pazartesi sezeryanım var bebeğim normalde çok hareketli ama bugün bi derin uyumuşum uyandım bebeğim hareketini bi hissedemedim gibi panik oldum acile gittim nst ve ultrason bakıldı şükür hareketleri iyi ama sırtı dışarıya dönükmüş yani yüzü iç tarafa dönük o yüzden de ek hissetmiyorum heralde sizin de öyle miiii hareket ettikçe açıyor bide karnımın için of bu stres beni bitirdi 🥺