2.5 aylık hamileyim ve agumentin 1000 mg lik antibotik kullanıyorum kulak enfeksıyonundan dolayı yanında damla ve Parol da günde 2 Parol ve 18 saat arayla antibotik kullanıyorum zararlı olmadığını doktor enfeksiyon ıcın kullanmam herektıgını enfeksıyon çoğalırsa bebek ıcın tehlıkelı olacağını söyledi fakat ben endıse duyuyorum sevgılı anneler sızler bu durumu yaşadınız mı hiç