Benim ikili taramam düşük risk çıktı 1000 de 1 ve 989 da 1 ihtimal olarak çok ağladım ertesi gün ultrason a girdim 13 haftaydım ense kalınlığı vs iyi sorun yok dedi 2 li tarama bi tanı testi ya da tanı bulgusu değil sadece tarama ve herkeste çıkıyor . Herşey güzel olacak öyle düşün . Ben aldırmayacağım için fetal DNA yaptırmadım gönlüm rahat . Rabbim evlatlarımızı korusun şuan 14+5 feyiz haftaya tekrar gidicem kontrole hayırlı haberler almayı nasip etsin rabbim bana da sana da bekleyen herkesede