Snkr 11 haftalık hamileyim yarın 12 olucaz hamile kaldığımdan beri adet sancısı gibi ağrım vardı sol tarafımda şimdi sağ tarafıma geçti ve daha şiddetli gibi hissediyorum nedendir
Emlly Snkr kanaman falan yoktur Insallah genelde düşük belirtilerinde şiddetli ağrı var ama en önemli belirtisi kanama tabi doktoruna anlat bence
melikets33 Snkr korkma canım bende de oluyordu rahim büyüdüğü için kasılmalar oluyor ve şey de demişlerdi normal de olacağımız adet tarihimiz geldiği zamanda kasılmalar yaşayabilirmişiz öyle demişlerdi
Snkr Kanamam yok dayanılmıcak gibi ağrımda yok ama sanki beş dakika sonra adet olacakmış gibi sancı var