Sudem kimseyi korkutmak istemem herkesin gebeliği farklı oluyor inanın ama yinede doktorunuza mutlaka söyleyin benim dogumuma 6 gün vardı hep etrafı dinledim suyum gelmiş anlamadım sancim vardı sık sık ağır olmadığı için evde çek sancısı hemen gitme dediler nisan geldi doğum hemen olmaz bekle dediler dediler de dediler yani doğumum normal beklenirken birden sezeryana alindim çok korktum şimdi ikinci ye hamileliyim en ufak bir lekede gidiyorum hiç birşey yoksa bile içim rahat ediyor en azından