Mayasey
7.haftamda başladı benim ilk kanamam. Gece 11 falandı. Sabahı bekledim. Doktoruma gittim. İğne ve hapa başladık. 5 gün rapor verdi. Sonra tekrar etti kanamam. Başka doktora gittim o da iğne yaptı ilaca devam ve 10 gün rapor. Dinleneceksin dedi. Öyle öyle alıştım. Bazı günler kanamaya rağmen doktora bile gitmedim.
Şükür artık atlattım o dönemleri.
Ama tüm bunların yanında bişi daha söylemek isterim. Bazı kanamalar normaldir bazıları düşük tehlikesi. Doktorların bunu anlama şansı yok. O yüzden her kanama düşük tehlikesidir onlar için. Eğer bebeğin düşeceği varsa ne hap ne iğne. Hiçbiri yaramaz.
Umarım bebeğiniz hep sizinle kalır..