Seydanuurr4 Kızlar yumurtlamadayken akıntı oluyor mu benim yumjrtlama günüm normalde 2 gün önceydi ama doktor 29 1 2 değerlendir dedi ama akıntım yok yumurtlamam bitti mi acaba
nununundunyasi Seydanuurr4 ben bu ay yumurtlamada hiç akıntı görmedim canım ama oldu o yüzden illa akıntı bekleme 😘 değerlendir 🩷
mrp2023 Seydanuurr4 oluyor benim ama herkesin aynı değilmiş canım burada okumuştum kimisinde hiç olmuyormuş
Srp53 Seydanuurr4 doktor bakarak söylemedi mi zaten ? Bende de o akıntı bazen oluyor bazen olmuyor. Bugün Ovulasyon testim yumurtlama gibi gösteriyor ama akıntı yok mesela. Geçen ay yumurtlama gösterirken akıntım vardı. Doktora sorduğumda da sürekli olacak diye bir şey yok dedi. Anlamadım ben de.
Brcubrc Gulhangundas Üstekini akşam yaptım gündüz degerlendirmistim şimdide kaşık ağrım var solda herhalde çatlıcak inşallah tutar