Sumeyye_g 37.haftada genel anestezi ile sezeryan oldum. Bebeğim 4 kiloydu. İlk spinal dedik ameliyathanede anestezi doktoru sen genel ol diye tavsiye verdi. Ben de geneli tercih ettim. Daha önce bir çok kez ameliyat geçirdiğim için alışkındım ben. Uyudum uyandım ve bitmişti. Benim çok rahat geçti. Kişiden kişiye değişebilir bu durum , bünye meselesi. Tabi ki ortada bir ameliyat var illa ki ağrı sızı oluyor. Tam beşinci gün dönüm günü oldu baya baya iyi olduğumu hissettim. Zaten eve geliyorsunuz çocuğu kontrollere vs götürmekten ameliyatlı olduğunuzu bi kenara bırakıyorsunuz 😁 mecburen hastanelere sağlık ocaklarına gidiyorsunuz.