Esracmm Merhaba kızlar dün idrar testi vermiştim bugün baktım sonuçlara protein de 3+ var bu protein kaçağı mi oluyor , bir kaç günden beri de mide bulantısı ve tansiyonum çıkıyor görsel ekleyebilirsmmm eklicemm
Busekrtl Esracmm Rica ederim ama bir sorun yok bence zaten sorunlu olanlar pembe gözüküyor. Protein normal. Yanında referans değerleri ve sizin sonuçlarınız yazıyor zaten