Churcill Alkan22- ben elele madre almıştım memnunum kalitesinden kullanışından ama yatak odamız serin geldi bebeğim ısınamadı daha sonra sepet beşiğe geçtik beşiğin üstüne battaniye örtüyorum sıcak oluyo 6 aydır kullanıyorum 2 3 ay daha kullanıp park yatağa geçmeyi düşünüyorum hem havalar ısınmış olacak m hem de kendini daha kolay ısıtabilir artık
Minigiim-vebenn52 Bende park beşik aldım anne yanı oluyo zaten elele madre aldım gayet iyi geniş geniş yatıyo içinde odasına da montesorri baza tarzı olan yataklardan aldım 18 e kadar kıllanır
ngksu Elele madre park yatak yatak odama aldım,evimiz 2+1 ve diğer odada tek kişilik baza ve dolap vardı bozamazdım park yatak sonrasına sonra bakıcam bu yüzden oda vs de yapmadım park yatağı çneririm ama çok kaliteli ve sağlam
Alkan22- Evet benimde diğer oda tek baza dolap var o yüzden kararsız kaldım ne alsam diye elele madre yazdım bulamadım şuan 🙄😂