Merhabalaar, 23 haftalık olduk biz oğlumla ufak tefek kıyafet, hastane çıkışı,vs.eksilerimizi aldık beşiğimiz de geldi bakım ürünleri vs. Ufak tefekler kaldı ama yinede eksiklerimiz var tabi. Gebeliğim şuan çok güzel geçiyor ara ara mide ağrıları yanmaları hariç bi sorunum yok:) sizler nasılsınız hazırlıklar nasıl gidiyor 🥰 Rabbim hayırla sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin bebeklerimizi🌸