Ben doğuralı 1 sene olacak nerdeyse ama o 9 ay hamilelik o kadar çabuk geçti ki hiç bişey anlamadım 😅 evet sıkıntılarım oldu çok ciddi basur oldum, kaburgam kırıldı sandım kaç kere hastanelik oldum hareket edemedim konuşurken bile batıyodu canım çok acıyodu ama çok sevdim hamileliği çok özlüyorum 😅😍😂 rabbim tekrar nasip eder inşaallah hayırla, sağlıkla… 🤲🏻 Sizlere de yavrularınıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşaallah ❤️🤲🏻