zkytkn21 Normalde 13+4 görünüyor gebeliğim. İkidir kontrol amaçlı gidiyorum . Doktor hep önde olduğunu söylüyor. 20gün öndeymiş. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Şimdiden teşekkür ederim ❤️
Hilal2901 zkytkn21 son aylara kadar 2 hafta önde veya geri fark etmiyor ultda oynama olabiliyor çünkü
Hilal2901 zkytkn21 dogum tarihini bebek karsr veriyor öyle bir tarih yok😂😂 son trimesterde yakalar haftasını nuhtemlen