Benimki evrakları imzaldik hemşireye teslim ettik kan verdik bir gun öncesinden damar yolu açıldı ameliyat elbiseini giydim sedyeye geçtim sonda takıldı biraz bekledik direk ameliyat odasına geçtik anestezi yapıldı uyuşturma iğnesi hemn uzandım tansiyonum düştü bir iğne yapıldı nefes almak için nefes alamadım iğne iyi geldi o esnada doktor karimi kesmiş bebek geldi dedi masllah nasıl oldu anlamadim ama sadece biraz sonda yaktı sürekli tuvaltim geliyordu çok değil ama yanma sonra odaya alındım