bahocum Derinmom diğerini bilmiyorum ama ben elenetal 2 kullanıyorum. Bende kilo yapmadı normal ilerliyor şu an. Zaten 2 numarayı kullanıyorsanız 2. Trimesterdesiniz diye düşünüyorum artık kilo alımı artıyor ilk 3 ay gibi değil 😊
Derinmom bahocum ay ben ilk trimeser de 4 kilo aldım sigara aklıma geldikçe biseyler atıyorum agzıma 🤣🤣
blovec Hulo2105 elenatal 2 bayramlık çikolata gibi kokuyor aslında benim yiyesim bile geliyor 😅 hamilelikte koku hassasiyetinden herkese farklı geliyor demek ki 😅
blovec Derinmom ben elenatal2 yi 2 haftadır kullanıyorum iştah artması ya da kilo alımı pek yaşamadım canım