Aipek
Kızlar merhaba 26 haftalığım 7. Ayımız yaklaştık şükür olsun, kazasız belasız. Bu ay biraz idrar yollarında enfeksiyon fazla çıkmış doktor antibiyotik yazdı 600 mg lık. Mecbur kullanıyorum ama Bi yandan da acaba sıkıntı olurmu die kuşku duyuyorum varmı bu konu hakkında bilginiz benimle paylaşırmsınız?