Lütfen korkmayın. Benim doğumumda gayet kolaydı, maşallah. Darısı 2.sine. 1 cm açılma vardı, dr uyardı. Nişanım geldi ilginçtir ki 9 gün öyle gezdim 😂 son 2 gün yalancı sancılarım arttı. Hatta doğuruyorum dedim. Sürekli hastaneye gittik, nst de sancı çikmiyordu. Eve gidiyordum. Sancılar sıklaşmaya ve artmaya başladı. O ara evde gezinmeye başladım. Duaların gücüne çok inanırım “sümmes sebile yesserahu” Duasını sürekli okudum. Tuvaletim olduğunu söylüyordum sürekli 😂 meğerse gelen tuvalet değil bebekmiş 😂 artık sancılar dayanılmaz olunca hastaneye gittik öğlen 2 cm olan açılma gece 12de 9 cm olmuştu. Ve doğum anında 3 şiddetli sancı hatırlıyorum. Ikınma tekniklerini biliyordum. 3. Ikınmamda bebiş geldi 😍 squat ve bir masaj vardı vajinaya yapılan adını unuttum onu yapıyordum kendim. İç dış toplam 7 dikişim oldu. Umarım sizinde çok çok kolay geçen bir doğum anınız olsn. İnsan o sancıyla bir daha da doğurmam diyor ama aradan 3 yıl geçti 2.ye hamileyim 🙈