maviipapatya diyen varmış öyle ama bilemiyorum. Doktorun tutumuna bağlı. Açıklık muayenesi de bir tık rahatsız ediyor sonucta parmak sokuluyor yani😂 7 cö açıklıgım olana kadar hissettim hep sonra bi his gelmedi zaten bebe geldi ahahshdhhs😂 sen kendine güveniyorsan dogurursun rabbim onu koyduysa bir sekilde de çıkarır korkma 😂