Kızlar adetim 4gün gecikince kan verdim negatifti. 5. Ve 6.gün kahverengi leke geldi ama aşırı değildi sadece peçeteye bikaç kez geldi ve geçti.sonra akıntım beyaza döndü bugün 7.gün ve akıntım bembeyaz adetim yok.hafif kasık ağrım var bel ağrım var ve idrara bugün sık çıktım.doktora bugün de gittim pazartesiye kadar bekle pazartesi tekrar beta bakalım dedi. Sizce yerleşme kanaması mıdır. Ben yerleşme kanamasını beklenen adetten önce oluyor biliyordum sizde nasıl oldu