Benimde bir ara kepek oldu hangi kepek sampuani kullanabilirim hamileyken diye biraz arastirmistim kepek sampuani kullanmayin diye geciyordu cünkü iceriginde salisilik asit (salicylic acid) oldugundan kafa derisinden gecip bebege zararlimis. Zaten salisilik asit yüz bakimida olsa özellikle ilk 3 ay cok kullanmak iyi degil. Isirgan cayinin suyunu sacinda ovalayabilirsin