gmzela1605 Suni sancı ile normal doğum yapacağım kısmetse suni olması korkutuyor , herkese hayırlı doğumlar diliyorum
gmzela1605 gokyuzununogrencisii yok 40 2 yiz ☹️ ayrıca 2. Doğumum olacak ilkinde kendi sancım gelmişti
mrvcermeli gmzela1605 inşallah sagsalim kucağınıza alırsınız. Korkmayın o kadar kötü değil abartılacak kadar değil ilk başta yavaş yavaş geliyo sancı sonlara doğru artıyor sonrada zaten açılmış olur doğum yaparsınız dua edin bol bol rabbim yanınızda olsun inşallah 🤲
gokyuzununogrencisii gmzela1605 ay aynısı 😪😪 bende 40+3 um doğum başlamadı hiç … İlk kızım normal doğumdu oysaki bu gelmiyo doktor hemen doğumu başlatalım diyo napcam bilmiyorum ptesiye kadar beklicem galiba 😢😢😢
Aysegultezcan48 Sağlıkla alın kucağınıza Rabbim bi avazda kurtarsın inşallah hayırlı doğumlar diliyorum 🙂
eda006 Benimde pazartesi suni sancıyla başlayacak doğum tabi başlarsa açılma sağlanırsa yoksa sezeryana dönecek 🤷🏻♀️
MehtapGkmn Bende 39+5im hiç bi belirti yok yarın kontrolüm var bakalım doktor ne dicek banada dua edin kızlar🤲