Normalde özel klinikte doktorum oraya takipliyim doğumumu da aynı doktor sezersen yapacağı için hiç devlet hastanesine gitmiyorum kontrole. Ama şeker yüklemesi içim gidicem. Şehir hastanesinde nasıl işliyor acaba durum. Pazartesi kadım doğuma randevu aldım aç gidicem başka bir şey yapmam gerek mi? Doktora takipli değilim acaba yapar mı? Haftam 26+5 olacak.