Kızlar iyi akşamlar 27+5 günlüğüm nstde sancım çıktığı için 3 gündür hastanede yatıyorum ve bugünden itibaren kan sulandırıcı iğne yapılmay başladı sürekli yattığım için oksapr iğne normal doğuma engelmi bu arada gebeliğimin başından beri kullanmıyorum bugün ilk defa yapıldı oda sürekli yatmam gerektiği için pıhtılaşmayı önlemek için