Aslinuur Merhabalar bugün detaylım vardı bebek 8 gün önde gidiyor ve suyumun fazla olduğunu söyledi doktor, başına aynı durum gelen var mı
Newmommyy Aslinuur genelde şekerden şüphelenirler canım doktoruna söyle şeker yüklemesi yaptır mutlaka. Diyetle yoluna girer eğer öyle bir durum varsa.
Aslinuur Newmommyy 22-24 haftalar arasında yaptırıcam daha zamanı gelmedi doktorda öyle söyledi ama iki gün önce 3 aylık kan şekerime baktırdım normal çıktı oda kafamı karıştırdı
Deletedmom_112 Aslinuur benim 3 aylık şekerim normal hatta ölçümlerimde çoğu zaman normal şaka gibi şekerim var 😂 maalesef ama suyu fazla ise ilk ihtimal şeker
Deletedmom_112 Aslinuur hayır yok ama ben hamileliğimin başından beri sağlıklı beslendim hamile kalmadan da sağlıklı beslenip spor yapıyordum. Yani ekmek tatlı hamur işi vs. asla tüketmezdim. Bunları kesin riskiniz yoksa günde 1 saat yürüyün suyu düzelir