Esraduman Kızlar 5. haftamdayım kahverengi lekem var. Acilde doktora gittim bi sorun yok dedi ama içim rahat etmedi. Şuan lekelenmem doktora gitmeden öncekinden biraz daha fazla. Başına gelen var mı normal bir durum mu
zhdcck Esraduman benim de hamileliği ilk öğrendiğimde kahverengi lekelenmem oldu hemen özelde bir doktora gittim istirahat et yorma kendini dedi duphaston verdi onu kullandım bir tane de iğne olmuştum.. 3 gün sürdü diyebilirim sonra geçti şükür sizin de öyle bir sey olabilir..
Ozgeee22 Esraduman mutlaka bir kadın doğum uzmanı ile görüşün bende aynı şeyleri yaşadım 12.haftama kadar hem fitil hem de iğne oldum çok şükür bebeğimi kucağıma aldım🙏🏻 bu tarz durumlarda fitil kullanmanız gerekebiliyor
Esraduman Sevcan62 acildeki kadın doğuma gittim kendi doktorum değil bi sorun görünmüyor dedi ama lekelenme devam edince endişe ediyorum yinede
Sevcan62 Esraduman hamilelikte kahve kırmızı pembe akıntı normal değildir genelde siz yine de yarın kendi doktorunuza gidin
Busra5354 Bnde 7. haftayım kanamalarım yeni kesilmeye başladı. Stress yapma çok hareket etme ve en kısa zamnda kendi doktorundan randevu al. İlaç ile kanamayı kesiyorlar merak etme canım
Busra5354 Esraduman çok hareket ettiğin için kanama artar diye biliyorum dediğim gibi doktoruna görünüp ilacı alırsan kanama yavaşca durmaya başlıyor. İnşallah rabbim miniklerimizi sağlıkla kucagımıza almayı nasip eder. Ama bence aksatma doktor işini. 🥰