OktaycanveAnnesi Bugün başladı nefes nefese kalıyorum ve uyurken nefes alamadığımı hissedip uyandım.Yaşayan var mı ?
Aysenurates43 Haftadan sonra bende de başlamıştı 37. Haftadayım nefes alamıyorum gibi oluyor artık tuvaletten bile nefes nefese kalkıyorum
Aceemiannee Ah 37 haftalık olduk bende 30 haftadan bu yana nefes darlığından muzdaribim. Benim birde anksiyete hastalığım var uyurken nefes alamadığımda çok panik oluyorum of çok zor rabbim yardımcımız olsun
OktaycanveAnnesi Yani şaka gibi kimse yazmıyor iki kişiden başka. Ben anlamıyorum bir daha sanırım yorum vs atmayacağım buraya..