D12ekim 15 e yakın çekildim özel hastanede anesteziyle çekildi enfeksiyon olduğu için en çok çekildiğimde hamileymişim gebelik ihtimali yüksek oluyor hsg çekilen herkes gebe kalıyormuş çekildiği ay ama benim enfeksiyonum bi türlü bitmediği için tedavi oldum sonrasında tekrar çekildim hamile kaldım canım rabbim sana da nasip etsin inşallah 🤲