Lorinnaysee Kızlar hani uygulama da bebeğim yazan yerde normal de bebekle ilgili bir şeyler yazar bende değişik şeyler var sorun bende mi acaba neden böyle oluyor
mervemurat16 Lorinnaysee merhabalar ekran görüntüsünü paylaşabilir misiniz? yardımcı olmaya çalışalım
MorKelebek54 Lorinnaysee ekran görüntusunu alip daha sonra solda 3 cizgiye bas. Dedim yukle yazisina basip ordan resmi yukleyip kopyalayip buraya yalistir yap yuklenmis olur resim
myangelson Lorinnaysee sizin bebek kaydı silinmiş olabilir. Tekrar ayarlardan bakın. Ben doğum yaptıktan sonra sildim bu şekilde gözüktü sizin de bilgiler silinmiş olabilir bir bakin