Gebelik_takibi 20 haftadayım sizce neler ne kadar alınmalı ne ile başlamalıyım yardımcı olur musunuz ?
symacm Gebelik_takibi ben kendi aldıklarımı yazayım size yenidoğan bedenli 6 tane uzun kollu zıbın aldım 4 tanede yenidoğan bedenli uzun kollu zıbınlı patikli alt ikili takım aldım 4 tane 0-3 ay beden tulum aldım uzun kollu patikli 0-3 ay bedenli 8 tane uzun kollu zıbın 0-3 ay bedenli 4 tane kısa kollu zıbın 12 tane 5li takım kıyafet aldım 0-3 ay
denizmanzarasi Gebelik_takibi küçük kıyafet az da olsa alın çünkü bebekler normal bebeklere göre daha minnak doğuyorlar genelde, biz çok almamıştık ilk zamanlar çocuklar kıyafetin içine düştüler çok komikti mecbur gidip birkaç takım almıştık sonradan 🥰
Kahramankentli 1 aylık taze ikiz annesi olarak söylüyorum ilk zamanlar kafalarına kadar sıçtıkları için bol bol zıbın gidiyor mevsimine göre alabilirsiniz bi de bez tabi 1 ayda 250 tane falan kullandık tahmini
Gebelik_takibi denizmanzarasi prematüre olanlar için var onlar mı cnm 40 cm olanlar 0 1 ay olanlar mi
denizmanzarasi Gebelik_takibi prematüre olmasada 0-3 aylık olanlardan, biz hep büyük büyük almışız, bebeklerim 2500 2900 doğdu ama ilk bir hafta zayıflıyorlar sonra geri alıyorlar falan o dönemde büyük geldi her şeyleri, oğlum hala daha zayıf kızıma göre