Alpbusee benim tansiyonum ise evde normal 12/7 falan seyrediyor ama hastaneye sağlık ocağına falan gittiğimde 16/10 gibi 18 lere kadar çıkıyor. Evde kaç kez takibini yaptım doktora gittiğimde yükseliyor. Doktorum beyaz önlük tansiyonu dedi hastane kokusundan ortamından vs yükseliyormuş ama hiç bir belirti yok bende iyi hissediyorum kendimi. Eğer evde 14/9 üzerini görürsen direkt hastaneye gel dedi bana