Kızlar son tartışma konusunda protein kaçağım var demiştim. Tansiyonum da sürekli 14 e 8 olunca Dr riske girmeyelim gebelik zehirlenmesi olabilir dedi ve gebeliği sonlandırma kararı verdik. Normal doğum olabileceği söyledi ama ben göze alamadım korktum ve 17 şubat güne sezeryan doğumla kızımı kucağıma aldım. 37 haftalık doğduğu için tabi biraz kilosu düşük dünyaya geldi ama gittikçe toparlayacak inşallah. Bütün hamilelerin sağlıkla evlatlarına kavuşmalarını diliyorum. 13. Günden bildiriyorum dünyanın en güzel şeyi. Sezeryan ağrıları da gececek inşallah…