Gulklcc ben 10 yıldır kullanıyorum ilacı. Bu ikinci gebeliğim ve 100lük kullanmama rağmen hamileliğim ilerlediğinde birden 29lara çıktı tsh değerim. Aşırı yüksek bir değer normalde ama ilacımı 150 ye çıkarttık. Bir kaç haftada normale indi çok şükür. Korkmayın o yüzden ve ilacınızı sakın aksatmayın. Sabah uyanır uyanmaz içmeniz gerekiyor ve ilacı içtikten sonra yarım saat hiç bir şey yiyip içmemelisiniz. Hiç bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle. Ama ilacı düzgün kullanmazsanız bebeğinizin de tiroid hastası olarak doğma ihtimali çok yüksek olur. O yüzden aksatmayın lütfen