Derinnmom bnde yaptım zararı yok bu işlemin eğer kanaması versa damarları kalmışsa doktora götür k vitamini yapıyorlar bide yakıyor lar oarayi düştüğünde hissetmezler göbek bağını belki gaz veya başka sebebten ağlıyordur korkma o işlemin bir zararı yok sıcak olmaması yeter