Merhabalar. Bugün durup dururken bir anda nefesim kesildi ve bir anda kalbim hızla çarpmaya başladı zor bela ambulansi aradım geldiler tansiyon iyi dedi hemşireler ama nabız çok yüksek sakin olmam konusunda telkin verdiler daha sonra hastaneye getirdiler. 26 haftalık gebeyim doktor EKG’ye baktı kan tahlillerine baktı bir sıkıntı yok dedi. Devlet hastanesi olduğu için soramadım bile neden böyle oldu diye olaydan 2 saat önce dayımın felç geçirdiğini duymuştum bu yaşadığım panik atak olabilir mi? Olay anında çok sakindim bir anda oldu ne olduysa başına böyle bişey gelen var mı acaba? Karışık oldu kusura bakmayın.