İlk doğumumu ozlede yaptım 2. Hamileyim özel hastane pahalı eşim tek çalışıyor bende devlette doğum yapmaktan korkuyorum bir defa kürtaj oldum çok kötü muamele ile karşılaştım. Devlette doğum yapan var mı tavsiye eder misiniz nasıl ilerliyor süreç ameliyat hanede nasıl davranıyorlar