Karnım bazen inanılmaz sertleşiyo magnezyumu doktor durdurdu 36+6 dayız . Açılma falan yok bi kaç gün önce doktordaydım . Bebek kendini topluyo canım acıyo taş gibi oluyo karnım bi kaç saniye sürüyo şu sıralar sıklaştı. Acaba doğum belirtisimi? Nst çektirdik doktor iyi dedi yani iyi ne demek onuda anlamadım sormadımda unuttum)