murgan ben ilk bebegimde 38haftalik kontrole gitmistim doktor sancin olunca gel dedi.devlet hastanesine gidiyorum yasım cok kucük tabii ilk cahilligii😊Sonra hic gitmedim gun gunu kovaliyorr cocuk 42+3 olmus😄😄esim bigun eve taksiyle geldi hazrlan gidiyoruz dedi.nereye dedim yeterr artik dogsun su cocuk artik herkes pisligini yer falan demis is yerinde😄oda korkmus.gittik doktor imkansz tarihte bir yanlislik oldugnu sandi ilk ultrason fotoma baktii kiii dogruuu😄😄😄😄hemen acilden doguma aldilar 24 saat suni sancii verdiler sadece 2cm acilmam oldu okadar iskenceden sonra sezeryana aldilar💕tabii bu zamanlarda da hic kasilmam sansim vs olmadı cok rahattim esim gotürmese kuzum 1yıl kalirdi karnimdaa😄😄simdide 3.hamileyim insallahh🙏