Sani_savar Güzel Aneler 14+2haftalik hamileyim ve kaşık ağrım var oturup kalkınca rahim ağzına ve alt karina bir baskı var bel ağrısı zaten şiddetli napmam lazım🥺🥺
erenilhan Sani_savar hiç rahim ağzı ölçüldü mü ? Aşağıya baskı varsa bu baskı hissini muhakkak söyleyin doktora ve vajinal ultrasonla rahim ağzını ölçtürün