Nur0601 Çok fazlada kendimi kaptırmak istemiyorum dünden beri bunu diyorum kendime ama oradaki çizgiyi görünce insan olmaz yok değildir dese de fazla işe yaramıyo😅
Nur0601 Dün yaptığım testte de silik çizgi çıkmıştı ama kanamam oldu bugün anlamadım bisey ben bu durumu yaşayan oldu mu
Sevvalll42 Nur0601 nasıl bi kanama bildiğimiz adetmi ay bu testlerin allah belasını versin bendede bi ara pozitif göstermişti 🥲 sonra meğersem test bozukmuş
Nur0601 Sevvalll42 toplam 3 tane test yapmıştım ben hepsi aynı şekilde silikti başta kahverengi leke şeklinde geldi sonra kırmızıya döndü
Nur0601 Sevvalll42 yani şu an normalde ilk günümde olan adetimle kıyaslayınca baya az ama aynı şekilde adet sancım var
Menekseeee847383 Bu testler insanı çıldırtır benim her çeşit test pozitif kanda yok ertesi gün adet artık bizimkiler diyor Dr a git adet oldun bence sakın üzülme diğer ay inşeallah denersin
Nur0601 Menekseeee847383 ben kan vermemiştim bekleyim pazartesi gününe kadar belki adet olurum demiştim bugün da karın ağrısıyla uyandım baktım leke sonra kırmızıya döndü şu an az Bi şekilde var
Nur0601 Sevvalll42 Bi uzman sayfasına baktım kişiden kişiye kanamanın miktarı falan değişebilir üstüne görme olabilir pıhtılı Bi şekilde olmazmış