haticee97 Merhabalar ben şuan 7 haftalık hamileyim kese var bebek yok doktor oluşturacak yapı var dedi ama bu haftaya kadar oluşması gerekmez miydi ve şiddetli ağrılarım oluyor ayrıca 16 aylık kızım var sezeryan doğum bı zararı olur mu bilginiz var mı