Merhaba arkadaslar hamilelikte nioli yağı kullanmakla ilgili fikirlerinizi alabilir miyim?
Hils1 ben yanmam olduğu zaman kullanmıştım iyi gelmişti
Ben de şurada bekleyeyim ☝🏻
Bende burda bekliyeyim😁
byzyldz bende kullandım ve çok rahatlattı