Duaarn Snemrcan canim öncelikle mrb . En doğru şey adet gecikimi ve kan testi yapmaniz bu tür seylerle kafaniizi yormayın çok istyoruz evet rabbim nezman nasıl ederse eder. Zaten herşeyin zamanı var .ins hamilesin dir adet gecikimi bekle canim
Ozge5413 Benim de döngüm 26 27 günde bir. Regl günleriyle birlikte. Adetim 3 Mart bende yaptım negatifti inşallah döner
Tomurcuk123 Bende çok istiyorum ancak denememize rağmen olmadı bu regl günümü bekliyorum Martin 8 de olucam insallh rabbim nasip eder çok istiyorum