deryaa45 ben de 30. Haftamdayım aldım ben şahsen oldu biraz, hem bir zamandan sonra çalışmaya başlayacağım, hem 3 saat bile olsa bırakıp bir yere girmem gerekirse lazım olur diye. Sonucta dogumdan sonra ne olacagini bilemezdim. Bir de katıldığım bir kac eğitimde fazla sütü sağmak gerektiği, yoksa mastite yol açabileceği söylendi. Mastit de çekmesi zor bir rahatsızlık yaşayan tanıdıklarım var. Ben riske atmadım aldım 😊