Kızlar 38+3teyim 3 haftadır sürekli kasılmam var 72lere kadar çıkıyor nst’de ama açıklık 1 cm. Bugün yaklaşık 2 3 saattir alt tarafım çok ağrıyor sanki şiş sokuyorlarmış gibi yanmayla karışık batma hissi oluyor ayaktayken ve yürürken özellikle çok oluyor sizce doğum yakın mı? Bir de daha önce 3 4 kez doktorum alttan muayene etti canım az da olsa acımıştı ama 2 gün önce gittiğimde alttan baktığında parmaklarıyla bir şey yaptı ve çok canım yandı. Bugün kanaman ve ağrın olabilir dedi kanamam olmadı ama ağrım çok oldu sizce tuşe yapmış olabilir mi? Daha önce bi kac kez ortalama bebek ne zaman gelir dediğinde bilemeyiz demişti ama 2 gün önce biz sormadan kendisi 3 4 güne gelir dedi . Fikirlerinizi bildiklerinizi yazar mısınız